Як уникнути передчасного виходу з ладу пильовиків-ua

      АВТОТРЕЙД-СЕРВІС

                СТО — м. Черкаси вул. Смілянска, 137, тел.моб.: 067 473 11 00, 096 183 26 17

RU

UKR

Як уникнути передчасного виходу з ладу пильовиків…

СТО «Автотрейд-Сервіс» допоможе Вам усунути причини виходу з ладу стійок стабілізатора, кульових опор, кермових тяг, ШРУСів, хрестовин і т.д. Чекаємо Вас на вул.Смілянська, 137.

Однією з основних причин прискореного виходу з ладу стійок стабілізатора, кульових опор, кермових тяг, ШРУСів, хрестовин і т.д. є розрив пильовика.

З-за цього всередину механізму (вузла) починає проникати пил, бруд і вода.
Остання сприяє вимиванню мастила, із-за чого починається прискорений абразивний знос і корозія металевих деталей (наприклад, кульових пальців, роликів, кульок тощо), а проникає всередину бруд ще більше сприяє прискореному зносу шарніра.
У наших умовах експлуатації найбільш часто таке трапляється в зимовий період, коли доводиться долати снігові перешкоди і шматками льоду можна з легкістю пошкодити пильовики, які із-за низької температури втрачають свою еластичність. Якщо вчасно виявити розриви пильовиків і замінити їх, то можна уникнути передчасного виходу з ладу вищеперелічених вузлів і механізмів.

Коли перевіряти пильовики
Взагалі, найкращий час перевірити пильовики – при проведенні технічного обслуговування. Але, як показує практика» міжсервісний інтервал 10-15 тис. км значно перевищує пробіг, за який можуть вийти з ладу вузли з порваними пильовиками. Так, ШРУС з порваним пильовиком в дощову погоду виходить з ладу вже при пробігу 300-500 км, стійки стабілізатора і рульові тяги можуть протриматися 2-3 тис. км. Виходячи з цього, в дощову погоду хоча б раз в 2 тис. км, а на суху – через 3-4 тис. км виверніть колеса в крайні положення і огляньте пильовики ШРУСів, рульових тяг і стійок стабілізатора. Тим, кому це складно, краще звернутися до фахівців.

Як підбирати нові пильовики
У разі розриву пильовиків, звичайно ж, краще замінити їх на такі ж оригінальні, так як в деяких вузлах вони мають специфічну форму і розміри, тому не завжди можна встановити у вузол іншого виробника. Крім того, в деяких авто пильовики можуть бути зроблені не з гуми, а зі спеціального пластику, поліуретану або силікону. І не завжди вони взаємозамінні. Так, наприклад, в моделях VW пластикові пильовики ШРУСів міняти на гумові не доцільно, так як із-за особливостей роботи механізму вони довго не виходжують.
Якщо у вас вже стоять неоригінальні вузли, наприклад, стійки стабілізаторів або кермові тяги, їх пильовики найімовірніше мають індивідуальні розміри, тому пильовики на заміну найкраще шукати цього ж виробника або підбирати відповідний варіант, який би забезпечив герметичність вузла.