Заміна гальмівних колодок-ua

      АВТОТРЕЙД-СЕРВІС

                СТО — м. Черкаси вул. Смілянска, 137, тел.моб.: 067 473 11 00, 096 183 26 17

RU

UKR

Заміна гальмівних колодок- які бувають нюанси?

Наше СТО «Автотрейд-Сервіс» робить заміну гальмівних колодок по вул. Смілянська, 137, також Ви можете придбати гальмові колодки в наших магазинах по вул. О. Теліги,1 магазин «Формула-1» і по вул. Смілянська, 137. Чекаємо Вас і завжди раді допомогти.

Заміна гальмівних колодок — які бувають нюанси?
Існує одне хибне припущення, що заміну гальмівних колодок потрібно проводити в якийсь певний, встановлений (кимось?) час. І тоді Ваш автомобіль буде функціонувати, немов дорогі швейцарські годинники та і гальмувати ідеально, а Ви не будете відчувати жодних проблем. Але розіб’ємо цей домисел об міцну бетонну стіну перевірених фактів. Адже колодки зношуються не в зручний для водія час, а поступово і залежить це від багатьох чинників: чи то погодні або дорожні умови або Ваш стиль водіння.

Терміни заміни гальмівних колодок

Без всяких сумнівів періодичність, з якою Вам слід замінювати гальмівні колодки, в більшості своїй залежить від Вашого стилю водіння, інтенсивності екстрених гальмувань і т. д. Але виділяються деякі середні нормовані дані. Так, наприклад, на автомобілях вітчизняного виробництва заміну колодок слід проводити кожні 15 тисяч кілометрів, а на іномарках – кожні 20 тисяч. У той час на спортивних автомобілях, не настільки важливо якого виробника, гальмівні колодки служать в межах 5 тисяч кілометрів. Передні гальмівні колодки зношуються набагато швидше задніх, так як беруть на себе велике навантаження і їх заміну доводиться проводити частіше рази в три. Так само термін зносу гальмівних колодок розрізняється у дискових і барабанних гальм. Пробіг барабанних гальм складає в середньому 150 тисяч кілометрів, коли дискових в десять разів менше – 10-15 тисяч.

Як визначити ступінь зносу колодок?

Характерною ознакою зносу гальмівних колодок, є виникнення неприємного шуму під час гальмування. Цей звук видається датчиком зносу. Коли гальмівні колодки стираються до критичного рівня, пластина датчика починає тертися об диск, чим і сприяє виникненню характерного писку. Іншим різновидом датчиків є пластина з м’якого металу, контакт, який вмонтований глибоко в гальмівну колодку. Коли гальмівна колодка зношена і потребує заміни, контакт починає тертися об диск, сигналізуючи про це через приладову панель миготінням певної лампочки. Якщо датчик зносу не передбачено виробником, тоді необхідність заміни колодок виникає коли фрикційний матеріал в товщину складає не менше 1 міліметра, не рахуючи розмір металевої основи. Бувають і такі випадки, коли знос колодки відбувається нерівномірно. Або канавки однієї колодки стерті повністю, а інший ні. Найчастіше це відбувається від некоректної роботи супорта. В даному випадку доведеться не тільки замінювати обидві колодки, але й ремонтувати сам супорт. Ще одним показником зносу колодок є рівень гальмівної рідини. Коли колодки стираються повністю, поршні супорта рухаються до диска, що суттєво збільшує витрату гальмівної рідини. Вказувати на знос гальмівних колодок можуть і інші непрямі фактори, наприклад знижена ефективність гальмування, що особливо помічається при екстреному гальмуванні, збільшений хід педалі гальма та інші. Явним сигналом до заміни колодок служать тріщини і різного роду механічні пошкодження на них.

Відповідь на це злободенне питання можна знайти, в першу чергу, ніде інакше як в мануалі до Вашого автомобіля. Саме тут Ви знайдете всі необхідні параметри, що відносяться до заміни гальмівних колодок, як задніх, так і передніх. Це питання має вирішуватися без зайвої самодіяльності і без надії на те, що заміна ще почекає. Якщо товщина гальмівних накладок на задніх колодах вказана 1,5 мм, значить міняйте колодки без зволікання по її досягненню.